2009. december 13., vasárnap

Kid a halál mester fia :D


Na hát ma alkottam ezt a kis rajzot. A mostani kedvenc animéből a Soul Eater-ből származik a figura. Ő Kid a halál mester fia^^. Azért őt rajzoltam, mert úgy tervezem az összes többit lerajzolom, de vele szerettem volna kezdeni, mert ő a kedvencem. A rajzról annyit, hogy körülbelül 2 és fél órát vett igénybe összesen. Sokat alakítgattam a kezein főleg, mert azok nem mennek annyira. Hát adtam neki egy kis színt már amennyire lehet látni. A szemei megint nem lettek elég arányosak, de remélem egyszer sikerül tökéletesítenem. Mindenesetre szerintem felismerhető és ez a lényeg és persze így egy kicsit egyéni is lett.:)

3 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, egyedül a haja amit én hosszabbnak rajzoltam volna meg:).

    VálaszTörlés
  2. először én is hosszabbra csináltam csak akkor belelógott volna a képébe és nem tudom, hogy föstet vóna. de köszi az észrevételt^^

    VálaszTörlés
  3. Jó lett, de ha bele akarnék kötni, akkor minden bizonnyal azt mondanám, hogy "nem szimmetrikus" ... (de nem mondok ilyet)

    VálaszTörlés